רוצים לשמור על שיער הראש שנשאר לכם?

צילום:freepik

יש יותר מדרך אחת למנוע את נשירת השיער בניתוח. מלבד השתלת שיער, ישנן טכניקות אחרות אשר שימשו רבים לטיפול בהתקרחות. מאמר זה מנסה לסקור את המתודולוגיה הניתוחית ואת הפילוסופיה ששימשו אורות מנחים בגישה לטיפול כירורגי בהתקרחות לאורך השנים וסוקר את התפקיד הנוכחי של טכניקות אחרות של מנתחי שיקום שיער כיום.

החיפוש אחר טיפול אידיאלי כנגד התקרחות נמשך זמן רב מאוד. טיפולים לשימור שיער יכולים להיות הטיפולים בעבורך!

הרצון המתמיד לייצר תוצאות למראה טבעי ולעמוד בציפיות המטופלות ההולכות וגוברות הניע את התפתחות הטכניקות הללו בעשורים האחרונים. בין הטכניקות השונות הקיימות כיום, השתלת יחידות זקיקים (FUT) עדיין נותרה, ברוב מוחץ, ההליך הנפוץ ביותר המשמש לתיקון התקרחות. 

כיום, כאשר טכניקות השתלת שיער מניחות דרגה בולטת בשיקום שיער מודרני, היכן עומדות השיטות הישנות יותר?

נשירת שיער היא טרגדיה לפעמים, טיפולים לשימור שיער יכולים לעזור למנוע טרגדיה שכזאת

זו תמיד טרגדיה כשמסתכלים למטה במקלחת ויש יותר שיער תקוע  על רצפת האמבטיה או במסרק או שהשיער פשוט יורד לטמיון ונושר הרבה יותר ממה שיש על הראש שלנו. איגוד נשירת השיער האמריקני מדווח שכמעט שני שלישים מהגברים האמריקאים יראו נשירת שיער "ניכרת" עד גיל 35. יש גברים שפשוט מקבלים את גורלם ומתחילים להתנסות בטכניקות עיצוב המתנגדות לכוח המשיכה או; כמקובל יותר לאחרונה, גלחו את ראשיהם ואמצו את המבט הקירח. אחרים נוקטים צעדים אגרסיביים יותר; מחפשים פתרונות למניעת הנשירה וכן טיפולים לשימור שיער.
טיפולים לשימור שיער יכולים להיות הפתרון שלכם כנגד ההתקרחות.

אם אתה רק מתחיל לשים לב שהרעמה שלך נראית קצת פחות מלאה ממה שנראתה פעם, ייבש את הדמעות. 

עם נקודת התחלה כזאת, ייתכן שתוכל להשפיע באופן ניכר על התקיפה של הטבע על הקרקפת שלך. למעשה, טיפולי צמיחת שיער בגברים הם בחזית הקווים המטשטשים בין טיפוח או טיפול עצמי לטיפול רפואי מודרני. המשך לעמוד הבא כדי ללמוד על מספר אפשרויות שיש לקחת בחשבון באותו מאבק מתמשך בין נשירת שיער לצמיחת שיער.למידע נוסף לחצו כאן.

שיתוף:

עוד מאמרים:

מה כלול בהופעה של אומן חושים

פוסט זה בבלוג בוחן את התפקיד הייחודי שממלא אמן חושים, איש מקצוע המצטיין בשימוש ובפירוש נתונים חושיים למטרות שונות. הוא מתעמק בהיבטים המרכזיים של הביצועים

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן