מה יש לאכול בחריש

חריש מתגאה בהיותה עיר קטנה עם סירים גדולים. במטבחים עשירים אשר מייצגים את קיבוץ הגלויות של ישראל, בשילוב אוכל מכל העולם וברמה הגבוה ביותר בענף. מאוכל בדוכני רחוב, משאיות אוכל ועד מסעדות יוקרתיות, חריש מזמינה אתכם ליהנות מכל טוב שימלא לכם את הבטן ויגרום לכם לחייך. בין אם אתם רוצים שווארמה בלאפה במרכז העיר, או מעוניינים בארוחה יוקרתית במיקום מהמם, חריש יכולה להציע לכם את הכול.

מסעדות ביום ופאבים בלילה

טרנד אופנתי במיוחד שסוחף את חריש הינן המסעדות שבלילה הופכות למקומות בילוי, עם ברמנים מקצועיים ומוזיקה שיהפכו כל מוסד קולינארי לפאב שיכול להתחרות בפאבים של תל אביב, לאחר רדת החשיכה. כל זאת על מנת לספק לתושבי ואורחי העיר מקום לשבת, לצחוק, ולשתות איזה בירה לאחר יום קשה בעבודה או כחלק מהיציאות בסוף השבוע.

טעמים חדשים מכל העולם

בחריש פועלות בשנים האחרונות מספר יוזמות במטרה להגדיל את ההיצע הקולינארי של העיר. תוך כדי הפעלת דוכני מזון (במיוחד בסוף השבוע במתחמי העסקים של העיר ומרכזה), אירועי מזון ועוד. אשר מייעדים הבאה של טעמים חדשים לעיר מכל העולם, הכוללים אוכל דרום אמריקאי, אוכל אסיאתי, אוכל איטלקי, אוכל צרפתי, אוכל מזרח תיכוני, אוכל דרוזי ועוד. כל אלו על מנת לספק את החיך של תושבי ומבקרי העיר ולספק לעיר חוויה קולינרית של חוץ לארץ.

איכות

איכות אינה מילה גסה וזה גם נכון כשאנו מדברים על האיכות של האוכל בחריש. איכות אשר נאבקת על מקומה של חריש במפה הקולינארית של צפון הארץ, ומשמשת נקודת מפנה באיכות האוכל בעיר. בזכות שפים מסורים ויזמים אמיצים שהצליחו להביא את האיכות של המסעדות של תל אביב וחיפה, לנוף הפסטורלי של חריש.

פיצה

בחריש ניתן למצוא מספר פיצריות כשרות, בחוויה חמימה ונעימה שתשאיר לכם טעם של עוד. בנוסף לכך, הפיצריות בחריש מגוונות מאוד, וכוללות פיצריות בסגנון איטלקי מסורתי וסגנון אמריקאי.

המבורגרים

אם הגעתם למרכז העיר חריש ואתם רוצים לאכול המבורגר הגעתם לעיר הנכונה. בחריש תוכלו למצוא מספר מסעדות המבורגרים, מהמבורגרים קלאסיים כמו של מקדונלדס ועד המבורגרים יוקרתיים עם שלל תוספות מרגשות.

חומוס ופלאפל

לא חסרים מקומות בעיר חריש לקניית מנה פלאפל או צלחת חומוס. העיר מתגאה בחומוס בסגנון צפוני\סורי ופונה לחיך של אוהבי החומוס והפלאפל, וכל זה במחירים נוחים לכל כיס, ובאווירה ישראלית מהנה, בשילוב סלטים וכל הבא ליד.

 

 

שיתוף:

עוד מאמרים:

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

למה כדאי לעזור למי שצריך?

עזרה לנזקקים היא היבט בסיסי של עזרה לזולת, אמפתיה והגינות אנושית שחורגת מגבולות תרבותיים ונורמות חברתיות. ממתן תמיכה לאנשים המתמודדים עם מצוקה ועד לטיפול בעוולות

למה להיבדק ממחלות גנטיות?

בדיקה למחלות גנטיות יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הסיכונים הבריאותיים, לעזור לקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי, ולהעצים לנקוט בצעדים יזומים לניהול או מניעה של

בטים

עטלפים, שלעתים קרובות לא מובנים ומפחדים מהם, הם תורמים חיוניים למערכות האקולוגיות שלנו ולכלכלות שלנו. פוסט זה בבלוג מבקש להפריך מיתוסים נפוצים סביב עטלפים, להאיר

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן