השכרת חדרי טיפולים למטפלים – להפיק את המקסימום מהחלל

(צילום:freepik)

השכרת חדרי טיפולים למטפלים זאת אמנות בפני עצמה. כל מי שעוסק בטיפול או קיבל טיפול מחייו יודע, מודע ומכיר היטב את ההשפעה שיש על המרחב על ההליך הטיפולי. המקום מהווה חלק אינטגרלי מכל מה שקורה לנו, גם בטיפול. המרחב משפיע על התודעה, על המצב הנפשי ועל המצב הרגשי שלנו ובעיקר במהלך טיפול אנחנו חשופים וזקוקים לתנאים מכילים, בטוחים, נעימים ומזמינים על מנת לקבל את מלוא החוויה והתועלת ממנה.

השכרת חדרי טיפולים ייעודיים מקצרת את התהליך של התאמת המרחב, לרבות תכנון ועלויות משמעותיות ומאפשרת לספק מרחב ייעודי ופונקציונלי שמשרת הן את המטפלים והן את המטופלים כאחד.

תכנון ומיצוב חדר הטיפולים

כשחושבים על עיצוב חדר טיפולים יש כמה היבטים שנדרש לקחת בחשבון וכאשר שוכרים חדר טיפולים במסגרת Medical center in tel aviv לפחות חלק משמעותי מהפרמטרים הללו ובכך מצמצם את הצורך בהקצאת משאבים, בין אם בתכנון ובין אם בביצוע התאמות.

חדר הטיפולים משרת כמה ממשקים, את המטפל ואת מערך המנהלה שאלו הם בעצם שני מערכים נפרדים. בעוד שהמטפל עובד בחדר הטיפולים והצרכים שלו מקצועיות, צרכי המנהלה כוללים קבלת קהל וטיפול אדמיניסטרטיבי שאלו באמת דרישות שונות ונפרדות לחלוטין. 

עוד תומך חדר הטיפולים בצרכים של המטופל, הן במהלך ההמתנה שלו לטיפול והן במהלך הטיפול עצמו. חדר הטיפולים קולט מטופל שמגיע לטיפול, בהיותו במצב נפשי כזה או אחר. מטבע הדברים, מאחר ומדובר במרחב שעליו להיות בטוח, משום שהוא דורש חשיפה, עליו לשדר את הביטחון הזה ובו זמנית להיות מזמין דיו כדי לשים בו מבטחים.

השכרת חדרי טיפולים למטפלים מתוך חשיבה עתידית צריכה לקחת בחשבון את כל השימושים הפונקציונליים של המרחב לרבות הצרכים השיווקיים והמיתוגים של הקליניקה, כאשר גם בהיבטים אלו, השכרה של חלל מידיים מקצועיות שייעדו את החלל לצרכים אלו מראש, כמו במקרה של Medical center in tel aviv אפשר ליהנות מבסיס לפעילות גם בהיבטי בידול, מיתוג ושיווק של הקליניקה עם מינימום של השקעה נדרשת מעבר לקיים.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

למה כדאי לעזור למי שצריך?

עזרה לנזקקים היא היבט בסיסי של עזרה לזולת, אמפתיה והגינות אנושית שחורגת מגבולות תרבותיים ונורמות חברתיות. ממתן תמיכה לאנשים המתמודדים עם מצוקה ועד לטיפול בעוולות

למה להיבדק ממחלות גנטיות?

בדיקה למחלות גנטיות יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הסיכונים הבריאותיים, לעזור לקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי, ולהעצים לנקוט בצעדים יזומים לניהול או מניעה של

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן