אורתופד מומחה מנתח – למה כדאי לבחור אורתופד מומחה?

(צילום:freepik)

אורתופדיה היא תחום מהותי ומשמעותי בחיינו מתחילתם ועד סופם. זהו מקצוע רחב שעוסק בריפוי וטיפול המכניקה, בין היתר, של גוף האדם. לאור תוחלת החיים העולה, לצד הסיכונים המובנים בתוך חיי היום יום ויחד עם הטכנולוגיה שמראש מאפשרת חיים למי שבלעדיה זה לא היה מתאפשר דורשים את המומחיות והמיומנות של אורתופדים מצוינים.

לצד מתפקידו הכירורגי שמסתכם הרבה פעמים פשוטו כמשמעו, לחבר את האדם מחדש, על כל המורכבות של זה ומדובר על מורכבות רב מערכתית ומשמעותית ביותר, לכן רק אורתופד מומחה מנתח יוכל לאבחן ולבצע ניתוח מוצלח באמת.

תחום האורתופדיה הוא תחום התמחות קלינית שעוסק בריפוי פגיעות, ליקויים ומחלות על רקע טראומה של מערכת השריר והשלד. טראומה יכולה להיות נקע או שבר ויכולה להיות גם בעקבות זיהום ודלקות במערכת השריר והשלד. בנוסף, תחום האורתופדיה מטפל בבעיות תנועה ויציבה ומדובר למעשה באחת ההתמחויות הרחבות ביותר. מאחר ומדובר על התמחות כללית ומעמיקה מאד שדורשת מומחיות רבה ומסוגלות להתמודד עם המורכבויות הרבות של ריבוי מערכות לרוב אורתופד מומחה מנתח יתמחה בתחום ספציפי כמו כף יד, אגן, עמוד שדרה וכיוצא בזה.

בעוד שכל רופא אורתופד יכול לאבחן מחלה ולספק לה טיפול רב תחומי לרבות כירורגי, את ביצוע ההליך הכירורגי עצמו יכול לעשות רק אורתופד מומחה.

ייעוץ ומיצוי אפשרויות אורתופדיות

חשוב להבין שלמרות שניתוח יכול ואכן מספק מענה מדהים ברוב המקרים, עדיין וככלל, ניתוח יהיה האחרון שבאפשרויות שעומדות לטובת המטופל ויהיה רלוונטי רק לאחר שכל האפשרויות האחרות מוצו עד תום. כל פעולה פולשנית לגוף האדם בצורת ניתוח מלווה בסיכונים משמעותיים והנטייה תהיה תמיד להמנע מניתוחים עד כמה שניתן. יחד עם זאת ישנם מקרים בהם ניתוחים אורתופדיים הם מצילי חיים ובמקרים אחרים בעוד ששום פתרון אחר לא עובד, ניתוח משנה את כל התמונה ועושה הבדל עצום באיכות החיים.

רק אורתופד מומחה מנתח יוכל לאבחן, להמליץ ולבצע ניתוח אורתופדי מורכב באשר הוא והבחירה של הרופא היא משמעותית להצלחת הניתוח ולהחלמה מהירה ויעילה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

למה כדאי לעזור למי שצריך?

עזרה לנזקקים היא היבט בסיסי של עזרה לזולת, אמפתיה והגינות אנושית שחורגת מגבולות תרבותיים ונורמות חברתיות. ממתן תמיכה לאנשים המתמודדים עם מצוקה ועד לטיפול בעוולות

למה להיבדק ממחלות גנטיות?

בדיקה למחלות גנטיות יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הסיכונים הבריאותיים, לעזור לקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי, ולהעצים לנקוט בצעדים יזומים לניהול או מניעה של

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן