כשמדובר בניתוחים לעיצוב הגוף צריך לבחור בטוב ביותר!

(צילום:freepik)

ניתוחים פלסטיים לגוף הם מגוון שלם של פרוצדורות, בעזרתן מתוקנת תצורת הגוף ומסירים עודפי שומן. המרפאה שלנו מציעה ניתוחים פלסטיים איכותיים עם ציוד מודרני ורופאים מוסמכים.

מטרת ההליך 

אם קווי המתאר של הגוף רחוקים מלהיות אידיאליים, אז ההליך הפלסטי האסתטי מביא לתוצאות המשמעותיות ביותר בעיצוב הגוף. 

אתה יכול להיפטר מסנטר כפול , צלוליט או להסיר את "האוזניים" בירכיים בהתערבות כירורגית אחת בלבד. יחד עם זאת, התקופה שלאחר הניתוח עוברת ללא פציעות וסיבוכים, והאדם מקבל תוצאה נראית לעין, גוף יפה וביטחון עצמי. 

זכרו: כל סוג של ניתוח פלסטי בגוף הוא התערבות כירורגית הדורשת אבחון, התייעצות עם רופא ובדיקות. כמו כל פעולה אחרת, לניתוחים פלסטיים יש מספר התוויות נגד: עישון ושימוש לרעה באלכוהול מובילים לסיבוכים; הפרעות ורידים ולימפה; מחלות אונקולוגיות; סוכרת ובעיות לב; ליקוי ריאתי וכבד; כמו גם כל מחלות בשלב החריף.

סוגי ניתוחים פלסטיים בגוף והתוצאה

 לפני תחילת הניתוח על כל מטופל לעבור בדיקה, ולאחריה יוכל הרופא לבחור את סוג הניתוחים הפלסטיים ואת האפשרות לבצעו עבור מטופל מסוים. 

זכרו: לפני ההליך, עליכם להעריך בצורה מפוכחת את הסיכונים והתוצאות האפשריות. בכל מקרה, לאחר ההתערבות יישארו צלקות, שבסופו של דבר יהפכו לפסים לבנים. זה חל על חתך ישיר של העור, למעט הידוק עם תפרים, כמו גם חתכים נסתרים באזורים בלתי נראים בגוף. 

ניתוחים פלסטיים לעיצוב הגוף אינם מבוצעים מיד בכל מקום, אלא רק בשלבים בחלקים מסוימים של הגוף. 

כל הליך כולל מספר שלבים:

  1. הכנה
  2. אבחון
  3. יעוץ
  4. ניתוח
  5. תקופת שיקום

לא רק נשים, אלא גם גברים שואפים לשפר את גופם ולהעניק לו מראה וצורה אסתטיים. 

ההליכים הנפוצים ביותר לניתוחים פלסטיים הם: 

ממופלסטיקה בשד – מבוצעת על ידי מספר שיטות, בהתאם למצב ולמטרה. זה יכול לכלול הרמת חזה, הגדלה , הסרת בלוטות ותיקון פטמות .

 תלוי בשיטת הניתוח, משתנה תקופת ההחלמה ומשך ההליכים. 

למידע נוסף לחצו כאן

שיתוף:

עוד מאמרים:

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן