הסרת משקפיים בלייזר בישראל

(צילום:freepik)

ד"ר אריאל ונדר הינו מומחה בתחום הסרת משקפיים בלייזר בישראל

ד"ר אריאל וונדר, מומחה ברפואת עיניים, בעל ניסיון של שנים בנושא הסרת משקפיים בלייזר

רופא מומחה ומוביל את טיפולי הסרת המשקפיים בלייזר, עובד באיי קליניק-iClinic – 

ד"ר ונדר אריאל, רופא עיניים, הרופא בוגר הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר של אוניברסיטת תל אביב.
מחלוצי המנתחים להסרת משקפיים בישראל, וביצע עד היום למעלה מ 15,000 טיפולים לתיקון הראייה בלייזר. 

ד"ר אריאל ונדר בעל ניסיון רב שנים

לד"ר ונדר ניסיון רב בכל שיטות הניתוח בתחום הסרת המשקפיים, כולל LASIK,  PRK, ASA ו- LASEK.  אך כמובן שבשנים האחרונות את מרבית הטיפולים הוא מבצע בשיטת iQ.

השיטה הייחודית של ד"ר אריאל ונדר

מדובר בשיטה יחודית הפותחת את האפשרות לחיות ללא משקפיים, גם למי שעד כה נמצאו כלא מתאימים לטיפול, כמו: בעלי מספרים גבוהים וקרניות דקות ומרכיבי משקפיים שנמצאו לא מתאימים לטפול בלייזר במכונים אחרים.   

החלמה מהירה ונטולת כאב

הטיפול באמצעות השיטה מבטיח החלמה מידית ללא כאבים. צריבה, דמעות או רגישות לאור וחזרה לשגרה תוך פחות משעה. 

איגוד רופאי העיניים בישראל

ד"ר ונדר חבר באיגוד רופאי העיניים בישראל, בחוג הישראלי לניתוחי רפרקציה, באיגוד האירופאי לניתוחי קטראקט וניתוחים להסרת משקפיים ESCRS ובאיגוד האמריקאי לניתוחי קטראקט וניתוחים להסרת משקפיים ASCRS. ד"ר ונדר מרצה בכנסים ארציים ובינלאומיים רבים. 

השפעות ארוכות טווח של ניתוח

 ניתוח עיניים בלייזר מספק יתרונות רבים ויכול לשפר משמעותית את איכות חייך. רוב האנשים משיגים חדות ראייה של 20/20 ומעלה (6/6) לאחר הניתוח , אך התוצאות תלויות באדם. ייתכן שתצטרך עדיין להרכיב משקפיים או עדשות מגע לאחר תיקון ראיית הלייזר, אם כי בדרך כלל רמת התיקון המצוינת במרשם תהיה נמוכה בהרבה מבעבר. אם, לאחר תיקון הראייה של LASIK, יש לך שגיאת שבירה קטנה ושיש לך ראייה חדה יותר עבור פעילויות מסוימות, כגון נהיגה בלילה, אז ברוב המקרים כדאי להרכיב עדשות מרשם עם ציפוי אנטי-רפלקטיבי . 

אם אתה הופך להיות רגיש לאור השמש לאחר LASIK, בקש מהאופטיקה שלך לרשום משקפיים עם עדשות פוטוכרומיות. למרות שלנוהל LASIK יש רקורד בטיחותי מצוין, יתכנו סיבוכים, שיכולים לכלול זיהום או סנוור לילי (התלקחויות כוכבים או הילות שהכי בולטות כשמסתכלים על האור בלילה, כמו למשל בזמן נהיגה). אחוז קטן מהאנשים זקוקים

הליך "התיקון הנוסף" תוך שימוש בהליך LASIK מספר חודשים לאחר הניתוח הראשוני ב- LASIK להשגת חדות ראייה מקובלת. ואתה עדיין זקוק למשקפי קריאה ברגע שתגיע לגיל 40 בגלל אובדן ראייה קרוב לגיל הטבע שנקרא פרסביופיה .

שיתוף:

עוד מאמרים:

מה כלול בהופעה של אומן חושים

פוסט זה בבלוג בוחן את התפקיד הייחודי שממלא אמן חושים, איש מקצוע המצטיין בשימוש ובפירוש נתונים חושיים למטרות שונות. הוא מתעמק בהיבטים המרכזיים של הביצועים

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן