יישור שיניים – כל מה שצריך לדעת

(צילום:freepik)

השיניים שלנו הן כלי הכרחי ביותר .במהלך חיינו השיניים עוזרות לנו בפעולות החוזרות על עצמן מדי יום. כאשר מתגלים ליקויים בפעולות אלה הרי שאנחנו יכולים להזיק לבריאות שלנו בצורה קיצונית אם לא נטפל בדבר. בהמשך לכך, אנו חושפים את השיניים שלנו לעיני האנשים סביבנו בין אם אנו חפצים בכך ובין אם לא. כך המראה החיצוני שלנו בכלל ומראה השיניים שלנו בפרט הם דברים אשר אנחנו צריכים לדאוג להם על מנת שנרגיש טוב עם עצמנו. טיפוח השיניים שלנו ודאגה לאסתטיות שלהן יכולים להתקיים בעזרת טיפולים רציפים של יישור שיניים. יש להבין כי כיום תחום זה הפך לנפוץ למדי ובהמשך לכך ניתן לקבל שירותי יישור שיניים ממגוון מרפאות ברחבי הארץ. אחת ממרפאות אלה היא בי דנטל, במרפאה זאת מועסקים מומחים הטובים ביותר בעיסוקם.

הרגע הנכון ליישור שיניים

יש להבין כי אין רגע מדויק בו תצטרכו יישור שיניים, לפעמים אנחנו יכולים להגיע למצב בו השיניים שלנו עקומות ואנחנו לא מסוגלים להבחין בכך. אנחנו יכולים לחיות עם הדבר במשך שנים. מצד שני ישנם מצבים בהם אנחנו יודעים כי אנו זקוקים ליישור שיניים אך מבקשים להתחמק מהדבר ולהדחיק את הבעיה. על כול פנים, שיניים בעלות מראה לקוי הן בעיה נפוצה אשר יש לטפל בה. זהו מקרה של עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. בנוסף טיפולים רציפים ומיידים אכן יכולים להעניק עזרה הכרחית.

כיצד מתקיים יישור השיניים

הסיבה שאנו ממליצים על יישור שיניים היא שהליך רפואי זה הפך למתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית בשנים האחרונות. כך במהלך העידן הנוכחי, מומחים ביישור שיניים פיתחו שיטות אפקטיביות אשר נותנות פתרון אמיתי ויעיל לאורך זמן. כעת נבקש לכם על מספר שיטות בעזרתן נעשה יישור שיניים כיום. השיטה הראשונה נקראת אינווזליין. בעזרת שיטה זאת ניתן להתקין פלטות שקופות וגמישות בתוך הפה שלכם אשר תורמות ביישור השיניים מבלי שאחרים יוכלו לראות אותן. שיטה מוכרת יותר היא שיטת הגשר. בשיטה זאת נעשה שימוש בגשר ברזלים. מדובר בשיטה ארוכה ויקרה יותר מאינווזליין. בי דנטל תיתן לכם ייעוץ רפואי ותתאים לכם את הפתרון היעיל ביותר.

שיתוף:

עוד מאמרים:

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן