איך מוצאים דירות להשקעה בארצות הברית

בשנת 2020, שכר הדירה החודשי החציוני של בית חציוני בדייטון היה 99.4 $ או 0.70 $ מעל מחיר הרכישה של 141,072 $. המשמעות היא שיחס מחיר-שכר דירה לבית בדייטון הוא 1.27 עבור בית 8.7% מעל הממוצע הארצי של 0.68. זה הרבה מעל הממוצע הארצי של אפס.

באזורים מסוימים בדייטון, בתים שזמינים בפחות מ 138,000 $ גובים בממוצע 1,755 $ לשכר דירה. הבית הממוצע בדייטון עולה 141,072 דולר עם שכירות חציונית של 99.4 דולר הרבה מעל הממוצע הארצי.

שכר הדירה הממוצע לדירה בדורהאם הוא 1,181 דולר, גידול של 3 אחוזים לעומת השנה הקודמת. שכר הדירה הממוצע בשכונה בה יכולים להשקיע חברי Realwealth עומד על 1,100 דולר עם רשות משכנתא של 0.92 (יחס מחיר לשכירות).

שוק הנדל"ן בלאס וגאס

אחד משווקי השקעות הדיור הגדולים בארצות הברית, ידוע כמוביל בצמיחה בשכירות. בלאס וגאס נרשמה צמיחה בשכירות בשנה המקבילה של 7.4% בשנת 2018, מהגבוהות במדינה. מכירות הדירות הממוצעות עלו ב -6% בשנה שעברה, והשוק צומח בקצב בריא.

לערך החציוני הממוצע של בתים יש הערכה יציבה וצמיחה שכירה בשכירות

מה שהופך שוק זה לשוק מוביל של נכסי שכירות. מישיגן הייתה אחד המקומות הטובים ביותר להשקעה במשך שנים בנכסים להשכרה בגלל היכולת המשתלמת שלה ויחס מחיר לשכירות החזק בשכונות רבות. שיעור האבטלה גבוה מהממוצע הארצי, אך מחירי הבתים החציוניים הנמוכים ביחס לשיעור השכירות החציוני וצמיחת השכירות הופכים אותו למיקום אידיאלי לבעלות על נכס להשכרה.

שוק הנדל"ן של דאלאס מציע מגוון רחב של נכסי השקעה בהם תוכלו למצוא את הדיירים ולשכור נכס

שכור חברת ניהול נדל"ן מקומית כדי למצוא דיירים עבור נכסך להשכרה בדאלאס. כשמדובר ברכישת נכס להשקעה, המיקום שתבחר יכול לעשות את ההבדל. בנוסף למיקום הנכס, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים מרכזיים אחרים בעת הערכת תשואות השכירות ובחירה היכן להשקיע. לדוגמא, עליכם להיות מודעים למיקום, דמי השכירות כאחוזים מההכנסה, שיעור הפנויים, מחיר הבית, הענף, האוכלוסייה וקצב גידול האוכלוסייה.

המגמה הכללית

היא כי דמי השכירות משתלמים יותר ב -14 המחוזות המאוכלסים ביותר (30 מתוך 39 מחוזות עם אוכלוסייה של מיליון ומעלה, או 76 אחוזים) מאשר רכישת בתים, כולל מחוז לוס אנג'לס, קליפורניה; מחוז קוק, שיקגו, אילינוי; מחוז האריס, יוסטון, טקסס; מחוז מריקופה, פיניקס, אריז .; ומחוז סן דייגו, קליפורניה, כולל הערים מיאמי, ניו יורק, סיאטל, לאס וגאס, סן חוזה, סן פרנסיסקו ובוסטון. בחלק משווקי המטרופולין, יחסי מחיר להשכרה יצאו משליטה וייקוח הון שלילי. למרות גודלה ועושרה של יוסטון, בתים נשארים במחירים סבירים, עם ערך החציון של הבית הרבה מתחת לממוצע הארצי.

האמת הישנה של השקעות נדל"ן היא שאתה לעולם לא מפסיד כסף כשאתה משקיע בסמיכות שתיים או יותר זו לזו בעיר מתרחבת. שקול את שיעורי הארנונה הגבוהים בטקסס ואת מיסי ההכנסה במדינה כדי לפצות על הכנסות אבודות.

העיר האחרונה ברשימת הערים הטובות ביותר להשכרה בה

היא דורהאם, צפון קרוליינה. מבין כל הערים ברשימה זו, בדורהאם יש אחת האוכלוסיות הצומחות ביותר. השווי החציוני של הבית בדורהאם הוא 231,600 דולר, מה שמספק הזדמנות סבירה למשקיעי נכסים להסתבך.

הבאה

היא אוסטין, טקסס, העיר ה -13 הטובה ביותר לרכוש נכס להשכרה בה עם מדינת הכוכב הבודד. אוסטין, שהאפילה על סן אנטוניו מבחינת גידול האוכלוסייה וצמיחת המשרות בטקסס, היא עיר פורחת שתפסה את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן. אם הצמיחה תימשך, אוסטין תמשיך להיות בחירה מוצקה עבור משקיעים המעוניינים להשקיע באוסטין.

קולורדו ספרינגס רשום כמקום הטוב ביותר להשקעה בנכסים להשכרה לשנת 2021. הנדל"ן של קולורדו ספרינגס ממשיך לעלות מהר יותר מרוב השווקים בארצות הברית.

נדל"ן קולורדו ספרינגס הוא גם מדהים משום שהוא זול בהשוואה לערים רבות אחרות בהרי הרוקי. לייקלנד היא להיט בשוק הנדל"ן בארצות הברית.

אוקלה

פלורידה, נמצאת ברשימת המקומות הטובים ביותר להשקעה בנדל"ן לשנת 2021. בירמינגהם, א.ל., מדורגת במקום השני ברשימת המקומות הטובים ביותר להשקעה בנדל"ן להשכרה בשנת 2021. —- – אם אתם מחפשים שוק דיור חזק להשקיע בו בלואיזיאנה, באטון רוז 'הוא אפשרות מוצקה. אמנם מחיר הבתים החציוני בבאטון רוז 'הוא סביר, אך משקיעי נדל"ן מוצאים נכסים מתחת לשווי השוק בעיר. בדומה לטמפה, ערך הבית הממוצע של ג'קסונוויל גבוה מהרבים ברשימה זו, אך עדיין מתחת לממוצע הארצי.

בהתחשב באבטלה הממוצעת הנמוכה של ג'קסונוויל ובגידול האוכלוסייה הממוצע הגבוה

נראה כי העיר התגלתה על ידי משקיעי הנדל"ן בשנים האחרונות. אמנם בתים עדיין נמוכים ב -14.9% מהממוצע הארצי, אך עדיין קיימות הזדמנויות להשכרה למשקיעי נכסים נבונים. בואו נסתכל על כמה משוקי הדיור בארה"ב שנראים מפתים.

נתונים אלה מבוססים על מידע ממוניטור השוק המקומי

האוסף נתונים על יותר מ -3,000 שווקים וערך את הסקר האחרון. הערים הקטנות באמריקה ממשיכות לראות את העליות הגדולות ביותר, כאשר גילברט, אריזונה (85%), רוזוויל, קליפורניה (85%) ופורט קולינס, קולורדו (79%) הגיעו לראשונה 10.

אמנם לא מדעי, כאן הוא מבט מהיר על יחס יוקר המחיה עבור ערים בארה"ב בהתבסס על נתונים מ- RentCafe, RentMonkey, Zillow ומקורות אחרים. אם אתם שוקלים לקנות או לשכור נכס להשקעה, כדאי לכם לבדוק את Roofstock.
עבור עוד מידע אודות דירות דיסקרטיות ואיך מוצאים דירות להשקעה בארצות הברית כדאי להעיף מבט ב- hotmassage.co
למידע מורחב על דירות דיסקרטיות ואיך מוצאים דירות להשקעה בארצות הברית יש לבדוק כאן: emily-massage.com

אריחי גג מקלים על מציאת נכסים מכיוון שרובם רשומים לדיירים באתר. זוהי דרך מצוינת לחסוך זמן במציאת נכס ההשקעה והשוכרים הנכונים. לגגות אין נכסים בכל מדינה ודורשים 20% מערך הנכס כמקדמה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

טיפול בכאבי צוואר וכאבי ברכיים כרוניים

פוסט זה בבלוג בוחן אסטרטגיות מעשיות ויעילות לניהול כאבי צוואר או כאבי ברכיים כרוניים. משינויים באורח החיים ועד לתרגילים גופניים וטיפולים אלטרנטיביים, אנו מתעמקים בשיטות

למה כדאי לעזור למי שצריך?

עזרה לנזקקים היא היבט בסיסי של עזרה לזולת, אמפתיה והגינות אנושית שחורגת מגבולות תרבותיים ונורמות חברתיות. ממתן תמיכה לאנשים המתמודדים עם מצוקה ועד לטיפול בעוולות

למה להיבדק ממחלות גנטיות?

בדיקה למחלות גנטיות יכולה לספק תובנות חשובות לגבי הסיכונים הבריאותיים, לעזור לקבל החלטות מושכלות לגבי הטיפול הרפואי, ולהעצים לנקוט בצעדים יזומים לניהול או מניעה של

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן