דוכני אוכל לאירועים

אנשים משתעממים כשנותנים למנה את אותו הטעם. הציעו להם מגוון מאכלים שונים ומספר דוכני אוכל ושילבו אותם עם בירת מלאכה. בבלוג שלנו תוכלו למצוא 10 רעיונות לפסטיבל המזון והשתייה שיכולים לעורר אתכם ולהשתלב בפסטיבל האוכל הבא שלכם. בין אם זה פסטיבל דגים ומיני אוקטוברפסט, פסטיבל אוכל יכול למשוך קהל עצום למקום שלכם. על ידי אירוח מסיבת קינוחים ושתייה, פינוק קולינרי או פסטיבל אוכל ושתייה בעד דיאטה, תוכלו להציע למשתתפים שלכם חוויה ייחודית.

כדי לקבל פרסים והוקרה על ארגון האירועים הטובים ביותר, עליכם להבין מה מלהיב את משתתפיכם. לנוכח ההזדמנות הזו, לטעמי הקורמט לא אכפת ללכת למקומות שמשמחים את חיכם.

ריכזנו עבורכם 10 טיפים לתכנון פסטיבלי אוכל בכדי להפוך את האירוע שלכם לטוב ביותר בעיר

במדריך זה נעזור לך לחקור אילו פסטיבלים מתאימים לך, לזהות מה אתה צריך להגיש מועמדות, כיצד להתנדנד ולתת טיפים כדי לוודא שאתה מקדים את התחרות. אנו יודעים שהתשוקה והמיומנות הם לב השפים שלנו ושהאירועים הם תמיד מה שהם עושים הכי טוב.

יש לנו תפריטי נושא ותחנות קייטרינג ותמיד מצפים לעבוד איתך על רעיונות חדשים ומרתקים

השתתפנו באירועי משאיות אוכל רבות ושוחחנו עם המארגנים, האחראים לאבטחת משאיות המזון. שוחחנו גם עם מפעילי משאיות מזון רבות שסייעו בארגון אירועים גדולים של משאיות אוכל.
למידע מורחב על דוכני אוכל לאירועים מומלץ לגלוש לאתר blankobar.co.il

מארחים בר מזל שיש להם תהלוכת אוכל זקוקים למתנדבים רבים, גני ילדים ואנשי אבטחה שיעשו את עבודתם כראוי. אתה צריך את הטיפול המירבי כאשר אתה מארגן טיולים ואירוח לאורחים.

כמכולת

אתה צריך להעביר הרבה דברים, לא משנה כמה אירועים אתה משתתף. אם אתה מפעיל מכונה אוטומטית לממכר מזון נייד, מומלץ מאוד להשתמש במטבח עם משאית קייטרינג למזון. בעלי מסעדות שמגיעים למסיבות זקוקים לפחות למשאית בנייה אחת גדולה להובלת אוכל, שתייה ושילוט.

חפש את ציוד ההכנה וההובלה הנכון עבור המזון הדרוש לך כדי לנהל את העסק שלך. שירות השכרת תחנות הקייטרינג שלנו מציע מגוון רחב של אוכל קרנבל שיפנק אתכם לפני שתבחרו.

אם אתם עורכים אירוע שבו הכניסה מחויבת לקהל הרחב

אתם יכולים לצפות שמשאיות המזון תהוו אטרקציה גדולה שתסייע למשוך את הקהל, אך אין תשלום עבור השתתפותם. נקבע כי יש צורך בחמש משאיות לפחות לאירוע, והאיזון הנכון בין סוגי אוכל שונים הוא מכריע להצלחת האירוע. אם רבים מאותם סוגי משאיות מאוזנים בסוג האוכל, למשתתפים שלך לא תהיה חוויה טובה והמשאיות לא יהיו אירוע מוצלח.

כדי שמשאית מזון תצליח באירוע, עליה להיות בממוצע 40-60 לקוחות בשעה. באירוע שאינו אוכל באירוע, היחס צריך להיות קרוב יותר למשאית אוכל אחת לכל 400-500 משתתפים.

קשה למצוא נתון מדויק לכמה עולה לדוכן אוכל בפסטיבל ותלוי במגוון גורמים

כדי לקבל מושג טוב יותר, החלטתי לעשות מחקר משלי על עלויות דוכני אוכל בפסטיבל גלסטונברי. ראיינתי את חברי קבוצת הפייסבוק של Street Food Truck, שם נשאלו החברים כמה הם משלמים עבור דוכני אוכל בפסטיבל.

פסטיבל גלסטונברי

הוא הפסטיבלים הפופולאריים ביותר והיקרים ביותר עבור טייקים. פסטיבל הג'אז של צ'לטנהאם מושך אליו 30,000 איש ויש רק 12 מושבים זמינים לספקי מזון. פסטיבל האוכל הבריטי הגדול מתקיים מדי קיץ במקומות שונים ברחבי בריטניה ומושך בין 2,000 ל -6,000 אנשים ביום.

Hire4Events מהווה נקודת מגע מרכזית לבילויים, דוכני אוכל ושווקי פשפשים. פסטיבל האוכל הבריטי הגדול מתמקד באוכל ומושך יותר ממאה ספקים לאתר שלו, המחירים מתחילים ב 87.50 ליש"ט (בתוספת מע"מ) ליום.

אתה יכול לבקש מהמשתתפים שלך להפוך את האירוע שלך לאירוע שנתי אם הוא עדיין לא אחד. ארגנו את האירוע ביום כדי להימנע מהבעיות שעלולות להופיע ביום האירוע.

פסטיבל אוכל זה מאפשר לנו לאמץ טעמים רבים ולהעביר גורמות למספר רב של מקומות בצלחת אחת. בשיתוף פעולה עם מועדון אפיקוריאן ועמותת מקומות האכילה, הם שגרירים מצוינים לתחרות זו.

יידע את ערוצי החדשות והעיתונים המקומיים על פרטי הפסטיבל כדי להקל על הפרסום. היכנס למפגשים ואירועים שהכינו מתנדבים בדוכני האוכל או בראייתך במקום.

תשלום לפחות פעם אחת הוא הדרך הנפוצה ביותר עבור מכולת לקיים יחסים טובים ומסחר לאורך כל שנת האירוע. זו הדרך הטובה ביותר להפיץ את הסיכון בין מוכרי המזנון וחטיפי המארגנים, שכן העלות הסופית של המקום תלויה במה שאתה מוכר.

סכום דמי החניה עבור מכולת תלוי במספר משתנים

כגון גודל מקום החניה וסוג המוצר הנמכר. עלות דוכני מזון יכולה לנוע בין מחיר בסיסי קבוע לבין מע"מ (אחוז של 20% מהרווח הנקי, תלוי כמה הוא גבוה). עליכם להעריך את התקציב הריאלי שלכם, את קהל הלקוחות שאתם משרתים, את הסכום שתוכלו למכור ועדיין להרוויח.

פסטיבלים רבים אינם מאפשרים גנרטורים או מקורות כוח חיצוניים. מסעדות המשתתפות במינימום אירועים יכולות לקבל היתר זמני המאפשר הגבלת מכירה למשך 24-48 שעות.

אתר מינהל עסקים קטנים מספק מידע מפורט על צרכי האישור של כל מדינה. ארגן צוות לאירוע, תן שם למקום, לתאריך ולשעה וקבע תקציב איתן. רכז האירוע יספק לכם את ההרשמה הנדרשת ויעביר אתכם לסוכנות המתאימה.

שיתוף:

עוד מאמרים:

שלח לנו הודעה

דילוג לתוכן