מבוא

מטבחים מעוצבים היו חלום עבור אנשים רבים שאוהבים בישול. לא מדובר רק בעיצוב המטבח אלא גם איך הוא בנוי והפונקציונליות שלו. המגמה העדכנית ביותר בעיצוב מטבחים היא שימוש בזכוכית כחומר חשוב בבניית המטבח. מגמה זו זכתה לפופולריות על ידי שפים מפורסמים כמו ג'יימי אוליבר, ניג'לה לוסון וגורדון רמזי.
עבור עוד מידע בנושא של מגוון מטבחים מעוצבים יש לבדוק ב- daniel-k.co.il

השימוש בזכוכית במטבח אינו חדש, אך הוא הוגבל בעיקר ל-backsplashes או משטחי עבודה. הרעיון מאחורי השימוש בזכוכית כחלק בלתי נפרד ממטבח היה להפוך אותה לשקופה יותר כך שתוכל לראות מה קורה בתוך התנורים שלך, על הכיריים שלך או בכיור שלך בזמן שאתה עובד על משהו אחר בחלק אחר של החדר . ניתן להשתמש בזכוכית למדפים, ארונות ומשטחי עבודה מה שמקל על הניקוי והתחזוקה מאשר חומרים אחרים כגון גרניט או שיש המשמשים כיום במטבחים.

עיצוב מטבח הוא החלטה גדולה. זה לא קשור רק לפריסה ולמכשירים. לעיצוב המטבח שלכם תהיה השפעה רבה גם על המראה והתחושה הכלליים של הבית שלכם.

אחד הטרנדים הפופולריים ביותר בשנים האחרונות הוא עיצוב מטבחים עם חזיתות זכוכית, ולא דלתות או ארונות מסורתיים. זה יוצר מראה מלוטש ומודרני שיכול להיות מינימליסטי או משוכלל ככל שתרצו.

הרעיון מאחורי העיצובים האלה הוא לגרום לזה להרגיש כאילו אתה במסעדה יקרה כשאתה מבשל בבית!

הקדמה לטרנד מטבח הזכוכית החדש

מעצבים מחפשים דרכים חדשות להמציא מחדש את המטבח, ואחד הטרנדים החדשים ביותר הוא השימוש בזכוכית. מטבחי זכוכית הם דרך מצוינת להציג את מה שאתה מבשל, תוך שמירה על פרטיות מסוימת.

מטבחי זכוכית הופכים פופולריים יותר בעולם של היום מכיוון שהם מציעים דרך חיים חדשה. הם מספקים תחושה של פתיחות וחופש, תוך כדי יכולת ליהנות מהמרחב האישי שלך.

המטבח הוא לב הבית ומקום להתכנסות ובישול.

מטבח עם חזית זכוכית היא דרך מצוינת לפתוח את חלל המגורים שלך, להוסיף אור ולהפיק את המרב מהשטח הפנוי שלך.

מטבחי זכוכית הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם מציגים את התכולה שלהם בצורה יפה. זכוכית מציעה גם מראה מודרני שניתן להשלים על ידי מכשירי נירוסטה או משטחי שיש.

טיפים וטריקים לעיצוב מחדש של מטבח אריחי קרמיקה

עיצוב מחדש של מטבח אריחי קרמיקה יכול להיעשות בדרכים רבות. אחת הדרכים הטובות ביותר לקבל מטבח פונקציונלי ויפה היא להשתמש בזכוכית.

עיצוב מטבח זכוכית יכול להיות קל יותר ממה שאתה חושב. ישנם גורמים רבים שצריך לקחת בחשבון בעת שיפוץ מטבח אריחי הקרמיקה שלך, כגון מיקום הכיריים והכיור שלך, הגודל והצורה של משטחי השיש שלך, הסגנון שאתה רוצה לארונות שלך ועוד הרבה יותר.

אבל אם תתחיל עם הטיפים והטריקים האלה לעיצוב מחדש של מטבח אריחי קרמיקה ישן, אז זה יקל עליך הרבה!

מטבח מעוצב צריך להיות פונקציונלי, יפה וקל לתחזוקה. שיפוץ מטבח אריחי קרמיקה הוא דרך מצוינת לעדכן את המטבח מבלי לשבור את הכיס.

מטבחים מעוצבים זועמים בימים אלה ואנשים רבים בוחרים במטבח זכוכית. זכוכית היא חומר עמיד שיכול לשמש לכל דבר, החל מקירות ועד משטחים. אם אתה רוצה לדעת יותר על איך לעצב מטבח זכוכית, המשך לקרוא!

עם עליית הפופולריות במטבחים מודרניים, אין זה מפתיע שמעצבים מחפשים דרכים להפוך אותם ליוקרתיים עוד יותר על ידי הוספת דברים כמו קירות זכוכית ודלפקים. מאמר זה יחקור כמה מהדרכים הטובות ביותר בהן תוכלו לשלב זכוכית בשיפוץ המטבח של אריחי קרמיקה תוך שמירה על הפונקציונליות שלה כמו גם על היופי שלה.

הטיפים הטובים ביותר כדי לגרום למטבח זכוכית להיראות מדהים

מטבחי זכוכית פופולריים מאוד בעולם המודרני. הם נחשבים לסמל של יוקרה ועיצוב. אבל, כפי שכולנו יודעים, הם יכולים להיות גם די יקרים להכנה. אנחנו רוצים לשתף אתכם בכמה טיפים כיצד תוכלו לגרום למטבח הזכוכית שלכם להיראות מדהים ולא לשבור את הכיס בו זמנית!

1) השתמש בצבעים ניטרליים:

אנו ממליצים להשתמש בצבעים ניטרליים עבור משטחי המטבח, הארונות והריצוף שלך. זה יעזור ליצור חלל אלגנטי מבלי שיהיה בו יותר מדי צבע. זה גם יעזור בשילוב אלמנטים אחרים שאולי יש לך כמו רהיטים או יצירות אמנות.

2) השתמש במרקמים שונים:

זכוכית היא חומר חלק מאוד ולכן הוא יכול לפעמים להרגיש קר וסטרילי בשימוש בפני עצמו. כדי לתקן זאת, נסה להשתמש בטקסטורות שונות כמו עץ או אבן אשר יעניקו למטבח שלך תחושה חמימה יותר!