למה אני צריך אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא ייצוג דיגיטלי של העסק ושירותיו. אלא אם כן אתה פרילנסר בודד, אתה צריך אתר אינטרנט לעסק שלך.

אתרים לא מיועדים רק לחברות. הם גם מספקים פלטפורמה ליחידים להציג את עצמם או את עבודתם לעולם. אתה לא צריך להיות עצמאי או יזם במשרה מלאה כדי שיהיה לך אתר אינטרנט.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי ליצור אתר משלך:

כדי לבסס את נוכחותך באינטרנט;

למשוך לקוחות ולקוחות חדשים;

כדי לבנות אמינות ואמון במותג שלך;

להגדיל את ההכנסות על ידי המרת מבקרים ללקוחות;

לייצר לידים בעזרת כלים ליצירת לידים כמו דפי נחיתה וטפסי optin;

ואחרון חביב, זה כיף!

שלב 1. החליטו על הפלטפורמה

וורדפרס היא מערכת חינמית וקוד פתוח לניהול תוכן, שמפעילה למעלה מ-28% מהאינטרנט. יש לו מערכת אקולוגית גדולה מאוד של תוספים, ערכות נושא וספקי אירוח.

ההחלטה להשתמש בוורדפרס יכולה להיעשות על סמך הגורמים הבאים:

– תקציב – וורדפרס היא בחינם להתקנה אך דורשת תוכנית אירוח שעלולה להיות יקרה.

– מורכבות האתר – וורדפרס מציעה יותר גמישות להתאמה אישית מאשר מערכות CMS אחרות.

– משאבים זמינים – ישנם משאבים רבים זמינים עבור וורדפרס כגון הדרכות, בסיסי ידע וקהילות.

השלב הראשון בבניית אתר וורדפרס לעסק הוא להחליט על הפלטפורמה. החלטה זו תהיה תלויה בסוג האתר שאתה רוצה ליצור, בתקציב שלך וברמת המומחיות הטכנית שלך.

וורדפרס היא פלטפורמת האתר הפופולרית ביותר בעולם. זה בחינם, קל לשימוש ומציע אפשרויות התאמה אישית רבות. ל-WordPress יש הרבה תבניות וערכות נושא חינמיות הזמינות באתר שלה שניתן להשתמש בהן כדי ליצור כל סוג של אתר שאפשר להעלות על הדעת. עם זאת, יש לו גם מגבלות כמו הערות ספאם ועלויות אירוח גבוהות אם אין לך תקציב בלתי מוגבל או ניסיון בטיפול בתצורות שרתים.

Squarespace היא פלטפורמת אתר פופולרית נוספת המציעה שפע של תבניות מובנות מראש שקל להתאים אישית ללא צורך בקידוד. Squarespace מציעה גם כמה תכונות ייחודיות כמו שילובי מסחר אלקטרוני ותמיכה בצ'אט חי, שיכולים להועיל למי שזקוק לאפשרויות שירות לקוחות או שרוצה למכור מוצרים באינטרנט. עם זאת, Squarespace לא

שלב 2. בחר ערכת נושא

ערכות נושא הן הבסיס לאתר הוורדפרס שלך. הם מגדירים איך האתר שלך נראה, אילו תכונות יש לו ואיזה סוג של תוכן הוא יכול להציג.

ישנם שני סוגים של ערכות נושא: חינם ופרימיום. ערכות נושא חינמיות זמינות בספריית ערכות הנושא של WordPress והן קלות להתקנה, אך ייתכן שהן אינן כוללות את כל התכונות שאתה צריך או נראים נחמדים כמו ערכות נושא פרימיום. ערכות נושא פרימיום עולות כסף והן בדרך כלל מגיעות עם יותר תכונות ועיצוב טוב יותר מאשר ערכות נושא חינמיות.

אחת ההחלטות החשובות ביותר שיש לקבל בעת בניית אתר וורדפרס היא בחירת ערכת נושא. ערכות נושא שולטות בעיצוב ובפריסה של האתר שלך, כמו גם איך התוכן מוצג.

ערכות הנושא החינמיות הן בדרך כלל בסיסיות יותר מאשר ערכות נושא בתשלום, אך הן עדיין מאוד פונקציונליות ומספקות נקודת התחלה טובה לבניית האתר שלך. ערכות נושא בתשלום כוללות יותר תכונות ויכולות לתת לך שליטה רבה יותר על העיצוב שלך, אבל הן מגיעות עם השקעה ראשונית.

תבניות בתשלום הן בדרך כלל זולות יותר משכירת מעצב אתרים או מפתח מקצועי כדי לבנות את האתר שלך מאפס. גם קל יותר להתאים תבניות מאשר אפשרויות אחרות מכיוון שאתה יכול להשתמש בהן בשילוב עם הכלים והתוספים המובנים של וורדפרס.

שלב 3. איזה תוכן עלי לכלול?

תוכן הוא ההיבט החשוב ביותר בכל אתר אינטרנט. זה מה שמבקרים יראו, וזה מה שמגדיר את האתר שלך כייחודי ומעניין.
למידע נוסף בנושא של בניית אתר וורדפרס לעסק ובניית אתרים bemarketing כדאי לבקר באתר bemarketing.co.il

סוגי תוכן רבים זמינים לכלול באתר שלך, כולל:

– מאמרים – פוסטים בבלוג (שניתן לסווג לפי נושא או תאריך)

– פריטי חדשות (שניתן לסווג לפי תאריך)

– אירועים (שניתן לסווג לפי תאריך)

– שאלות נפוצות (שאלות נפוצות)

התוכן הוא החלק החשוב ביותר באתר האינטרנט שלך. זה מה שהמבקרים שלך יראו ראשון, וזה מה שהם יחליטו אם להישאר באתר שלך או לא.

התוכן צריך להיות רלוונטי לעסק שלך, קל לקריאה ואינפורמטיבי. זה גם צריך להיות כתוב באופן שישאיר את הקוראים מעורבים ויחזור לעוד.

הדברים החשובים ביותר שיש בדף הם:

– קריאה לפעולה (CTA) – פעולה שאתה רוצה שהקורא יבצע – כותרת (H1) – זה צריך להיות קליט ולמשוך תשומת לב – פסקת מבוא (H2) – זה צריך להציג את נושא הפוסט ולתת קצת מידע רקע על זה

שלב 4. כיצד אוכל לקבל תנועה לאתר שלי?

חלק זה יכסה את הדרכים השונות להשיג תנועה לאתר הוורדפרס שלך.

וורדפרס הוא בונה אתרים פופולרי שניתן להשתמש בו עבור סוגים רבים ושונים של אתרים, כולל אתרים עסקיים. בחלק זה, נעבור על כמה מהדרכים הטובות ביותר להשיג תנועה לאתר הוורדפרס שלך.

1) SEO: אופטימיזציה למנועי חיפוש היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את התנועה באתר שלך. זה כרוך באופטימיזציה של האתר שלך כך שיש סיכוי גבוה יותר שהוא ידורג טוב בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERPs).

2) PPC: פרסום בתשלום לפי קליק כגון Google Adwords יכול להיות דרך יעילה להניע תנועה ומכירות באתר הוורדפרס שלך.

3) שיווק במדיה חברתית: אסטרטגיה זו כוללת שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר כדרך להניע תנועה ומכירות באתר הוורדפרס שלך.

4) שיווק בדוא"ל: אסטרטגיה זו כוללת שימוש בכלי שיווק בדוא"ל כמו Mailchimp או Aweber על מנת לקדם את התוכן שלך